Mun päivitykset on aika satunnaisia. Tässä tulee pari ihan tuoretta tapahtumaa:

Ihanitse:n swappi oli ja meni. Aiheena Keittiö. Kuvia mm. Marisalla. Mulla oli kuvia omista pippurimyllyistäni, mutta ei ole enää. Kuvat hävisi. :-( Kiitos vaihtoilijoille!  Emoilin vaihdon ja sain ihania emolahjoja  - taidetta, tarroja, pikku helmiä, sydän-pannulapun, tapetinpaloja askarteluun, kankaita, kukkapuskan, leipiä, tarjottimen herkkuineen, lihanuijan - kaikelle varmasti löytyy käyttöä!

805265.jpg

 Yahoon Nuket-listalla oli Tori-aiheinen vaihto. Käytän taas hyväkseni Marisan blogia, jossa on aika edustava kuva swappitavaroista. Olen vasta pari tuntia sitten avannut paketin, joten omat kuvat tulee otettua vasta huomenna.

Minä tein vaihtoon koreja ja maalaiskananmunia. Saana-emolle lähti lisäksi perunalaatikko (josta ei tietysti ole kuvaa, kukas niitä kuvia aina muistaisi ottaa ...). Korin ohje on otettu Ellilän sivuilta, KIITOS! Oikein mainio ohje, korien väsääminen oli hauskaa! Kun aloin tehdä kananmunia, ilmoitin miehelle, että minä nyt sitten paistan tänä iltana kananmunia. Mies kyseli parin tunnin päästä, että millonkas niitä paistettuja kananmunia tulee :-). Niitähän oli valmiina jo sata!

805245.jpg

Valmiit korit ja maalaismunat

805246.jpg

Korit valmiina paketoitavaksi.