Sain tunnustuksen Artulta jo aikoja sitten  ja nyt vasta laitan sen blogiini. Mielessä on kyllä ollut ... :-) Kiitos!

Säännöt:Saatuaan tämän palkinnon täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

Tämäkin tunnustus menee eteenpäin niille, jotka sen tästä haluavat poimia. Laitapa kommentti, jos poimit tunnustuksen.

Ja ne 7 asiaa ...:

1. En tykkää maksalaatikosta.

2. Olen aamu-uninen.

3. Olen kesäihminen, syksyn pimeät päivät ovat myrkkyä.

4. Tykkään popcornista - mulla on oma konekin :-).

5. Tykkään olla itsekseni.

6. Olen harrastanut pianonsoittoa.

7. Olen laiska siivoamaan.